26 juli 2005

25 juli reizen naar Las Vegas


Vanmorgen rond 9.00 uur vertrokken naar Las Vegas. Een lange trip door de woestijn. Het wordt een beetje saai, maar wederom was elke bocht een ansichtkaart (die we trouwens niet versturen!). De reis viel niet tegen, rond half 3 waren we in Las Vegas. De kinderen keken hun ogen uit. Zoveel lichten, achtbanen en indrukwekkende gebouwen. Eigenlijk ook een heel raar iets. Je rijdt uren door de woestijn en uit niets komt daar een stad met veel pracht en praal. De camping stelt niet veel voor, maar ligt ideaal aan het begin van de strip. En lekker voor de kids (voor ons trouwens ook), er is een zwembad bij. Terwijl wij alles aansluiten duiken de kinderen direct het zwembad in. Dat is een heerlijkheid met deze temperaturen. Ook vandaag zitten we dik boven de 40 graden, maar ik moet zeggen, het begint iets te wennen. Daarbij komt natuurlijk de airco in de camper. De uitvinder daarvan verdient beslist een standbeeld! In de loop van de avond gaan we de strip op. Deze straat is 5 km lang en bruist van activiteiten. We willen in ieder geval de show van Cirque du Soleil gaan zien en besluiten om kaartjes te gaan kopen. Nu heb ik alles zo goed voorbereid maar hier heb ik even een misser gemaakt. Toen we in het hotel aankwamen waar deze show wordt gehouden, blijkt die er alleen van woensdag tot zondag te zijn. En je raadt het al. Wij zijn er maandag en dinsdag. Dat was even balen! Maar niet getreurd, we besluiten om morgen naar een andere show te gaan. Een illusionisten show. Schijnt ook erg leuk te zijn en het voordeel: een stuk goedkoper. Na lang slenteren en souvenirs voor het thuisfront gekocht te hebben is er bij niemand nog de puf om weer naar de camping terug te lopen. We laten ons lekker door een taxi afzetten bij de camper! Het is even vechten wie er het eerst op de laptop mag want we hebben hier Internet en iedereen wil zijn mail uitlezen. Ik win!

1 opmerking:

Anoniem zei

hey Familie Hooghuizen,,!!
Als ik al die verhalen lees ben ik harstikke jaloers op jullie,,!!
Ik ga nu direct me ouders overhalen om ook naar amerika te gaan,,!!
Leuke foto's zijn er van jullie =D nou veel plezier nog
groetjes vanuit Holland,,
kusj,, Anna