26 juli 2005

26 juli Las Vegas

Vandaag ben ik Jarig. En zeg nou zelf, wie viert er zijn verjaardag nou in Las Vegas? Ik dus! Het was een heerlijke dag. We worden steeds later wakker, vanmorgen rond half acht. We beginnen dus aardig in het ritme van Amerika te komen. Na het ontbijt vertrokken de kinderen naar het zwembad. Peter en ik zijn de strip op gegaan om lekker te shoppen (ik ben tenslotte jarig en mag heel Las Vegas leeg kopen van Peter).
In ieder geval hebben we de magic/illusionisten show met tijgers van Rick Thomas geboekt voor de middag.
Bij terugkomst geluncht met de kids en daarna met z’n allen vertrokken naar Circus Circus. In dit hotel is een verdieping speciaal voor kinderen. Daar kunnen ze kinderspellen, zoals op een kermis, en circusacts zien. Na menig knuffels te hebben gewonnen zijn we naar de show gegaan. Die was in 1 woord geweldig!
Er waren in de show acts met witte tijgers die zomaar in het niets verdwenen. We waren na afloop allen onder de indruk. Na ergens lekker te hebben gegeten (Olaf heeft eindelijk zijn sparerib kunnen eten) nog even over de strip gewandeld en daarna terug naar de camping. De kinderen zijn nog even naar het zwembad vertrokken, wij zitten uit te puffen onder het genot van een drankje….

Vandaag heeft het begrip hitte (vandaag was het 51 graden Celsius) een nieuwe betekenis gekregen. De kinderen waren ingesmeerd met factor 45. Per ongeluk was ik vergeten hun oogleden in te smeren, die prompt verbrandden door de weerkaatsing van het felle zonlicht in het water.

Geen opmerkingen: